20 februari 2012

mijn eerste award :D




Bedankt Sahara Kids!

De (aangepaste, ik kon het niet laten) spelregels:
 1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 5 bloggers.


7 dingen over mezelf...

1) ik hou niet van poetsen, vuil zou uit zichzelf moeten vaporiseren
2) ik vond The Da Vinci Code een heel lelijk boek, zij die anders beweren hebben geen smaak (nèh)
3) ik vind alle boeken van Sophie Kinsella hilarisch goed
4) ik ben verslaafd aan chocola, wat van mij een gemiddelde vrouw maakt
5) ik walg van cola, wat mij niet zo gemiddeld maakt
6) ik was als kind verliefd op Matthias Sercu (Buiten de Zone), nu begrijp ik echt niet meer waarom...
7) ik was een echte strever op school, en hoop dat mijn kinderen dat ook worden

En nu ga ik zelf awardekes uitdelen...
3) @Yane
4) Piepow

Gefeliciteerd, dames!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten