08 februari 2012

Alfonsiene geeft van Katoen!

Een tijdje geleden bestelde ik het prachtige patroon voor een kleuterjurkje bij Van Katoen. Ik zag al heel wat versies de revue passeren, en moest daar natuurlijk mijn eigen persoonlijke touch aan toevoegen! Dit is het resultaat:


Zoals zij al aangaf, is het een patroon voor smalle meisjes. Ik maakte een 110 voor mijn 1 meter lange 3-jarige, en ja, het past mooi (uiteraard nog wat te lang) maar ik moest toch wat wringen om het over Sientje haar hoofd te krijgen. Maar eenmaal ze het aanhad, wou ze het niet meer uitdoen...


Ik ben echt gek op dit patroon! En zo'n duidelijke uitleg! Een aanrader voor zowel beginners als gevorderden.




4 opmerkingen:

  1. Ja leuk is die!! Ik heb er ook twee gemaakt nu. Leuke stofjes heb je gebruikt! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap gedaan, leuke combi van de stofkes!!! het patroontje ligt ook te lonken voor mijn naaimachientje ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen