03 december 2011

dekbedovertrek wordt jurk

Opnieuw een recykleerprojectje. Van een overtrek uit de kringloop maakte ik een zomerjurkje voor klein Sientje, eentje tegen de groei (al moet ik zeggen dat ik weeral eens schrok hoe groot mijn dochter wel is, toen ik het haar liet passen!). Het patroon komt uit een Burda uit 2008.


Een heel eenvoudig modelletje, het was af tijdens één naailes (en helemaal zonder hulp , jeuj!)

Mijn allereerste zomerjurkje voor Sientje was er eentje van madame ZsaZsa.


Echt een leuk patroontje! Sientje heeft het veel gedragen, maar ik vrees dat het volgende zomer te klein zal zijn. Ik hou nog altijd van het vrolijke baboesjkastofje.

2 opmerkingen:

  1. het is een heel leuk modelleke van kleedje & eens zo schoon dat het gerecycleerd is!!! knap!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaaai, knap ze! Wou dat ik dat ook kon! Verkoop je geen creaties? :p

    BeantwoordenVerwijderen