07 december 2012

Jacob meets Lara

De Jacob maakte ik al eerder, maar deze keer zette ik er geen rits in. Kapitale fout, zo bleek... Klein Sientje krijgt de broek met moeite over haar billen! Enkel met veel springen en wringen geraakt ze erin... Maar als ze hem aan heeft, vind ik hem wel heel mooi. Volgende keer opnieuw minder lui dus...

De Lara is er weer eentje uit Zelfgemaakte Kleertjes. Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om een ensemble te maken, maar de twee kledingstukken passen wondermooi bij elkaar. De Lara gaat trouwens ook goed op mijn eerste Jacob.





Vintage knoopjes!!




Ik had nog wat stof over van de Lara, net genoeg om nog een babycadeautje in elkaar te steken. Opnieuw voor een naailes-collega'tje, dus ik mocht mij weer laten gaan qua kleurkes en zo :). Ik koos hetzelfde model als het vorige babyjurkje.



Lieveheersbeestjes!!


De biais werd in een contrasterend kleurtje doorstikt (oeee, zo gewaagd zeg!!)

Mijn excuses voor de wazige foto's. Sommige mensen kunnen goed foto's trekken, ik ben niet één van die mensen... of het ligt aan mijn fototoestel, ja, ja, dat zal het zijn...

11 opmerkingen:

  1. Dit echt wel mooi samen! Een geslaagde combi, ook al was dat niet je bedoeling!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi stofke! Hie. Geen probleem met de Jacob Ov. De dochter haar poep te krijgen, maar ik maak wel steeds een maat groter dan ze normaal draagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel heel mooi !Wel spijtig dat de broek amper over haar poep gaat. Dat bloemetjes stofje is echt wel prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jammer van de broek, want ze is supermooi! Ik heb dat bloemetjesstofje hier ook in mijn kast liggen. Krijg al zin om er ook iets mee te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een prachtige combinatie!! Ik heb al véél in het boek gekeken maar nog niets gemaakt. Mijn to-do-lijst is te lang :-) Maar het komt nog ... jij bent in elk geval supergoed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar als de broek dan eenmaal aan is zie je er niets van en staat het geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo ja ! Echt een supermooie combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awel, ik vind het een geslaagde combinatie!
    groetjes van
    madebymazella.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen