20 november 2012

ja, ja, ik maak ook dingen voor mezelf...

Al maak ik wel liever kinderkleertjes... Maar omdat mijn garderobe best wel aangespekt mag worden met wat handgemaakt spul, heb ik besloten om in de naailes enkel nog dingen voor mezelf te maken. Het eerste stuk is af: een bloes.


De stof is Petit Pan (zo delicaat!!) en de knoopjes zijn oude, gerecycleerde knopen. Ik gebruikte wel de achterzijde, omdat ik die precies mooier vond.


Het patroon komt uit Knipmode februari 2009. Ziet er helemaal anders uit, eh? Wacht maar tot je mijn volgende naailesproject ziet, dat is pas een Alfonsiene versie van een knipmode stuk...



14 opmerkingen:

  1. Wat prachtig! Staat je goed! En dat stofje.... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof! Ik wil ook al lang zoiets maken, maar het komt er maar niet van..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat u beeldig da stofke & da modelleke!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw versie veel mooier als de orginele.Zal wel door de stof komen denk ik.Die vind ik super!
    gr.Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! Dat wordt een mooi gevulde kleerkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooike, het stofke het patroontje super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig (en ik zie dit prachtige bloesje nu pas?????)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stofke hè, ik maakte er een rockje van. Keigoed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen