19 juli 2013

kringloopvondsten (6)

Ik loop een beetje achter met mijn kringloopvondsten. Het is ook zo'n gedoe eh, die foto's pakken (ben dus echt geen fotograaf...), of dingen weer uit de kasten halen omdat je vergeten bent foto's te nemen. Maar we houden vol! Hier gaan we dan weer:

1:


- 2 rokjes voor de dochter van Esprit
- truitje voor de zoon van H&M
- hemdje voor de zoon van Gymp
- truitje voor de dochter van Miss Sixty (moest het iets groter geweest zijn had ik het voor mezelf gehouden)
- lieveheersbeestjeskostuumpje (scrabble woord!)

Totaal: 12,5 euro

2:


- gezelschapspel om Engels te leren
- monchichi
- slaapkleedje voor de dochter

Er was ook nog een rummikub junior bij, maar die heb ik moeten terug geven, wegens niet compleet. Dat gebeurt trouwens wel vaker, gelukkig maken ze er geen punt van om dingen terug te nemen.

totaal: 4,5 euro

3:


- reuzenpuzzel
- vintage Dombo boekje
- tupperware speeltje
- een leuk porseleinen potje, te groot om als suikerpot te dienen (weet iemand voor wat het dan wel zou kunnen zijn??)
- hiërogliefen spelletje (waar ik als kind supercontent mee zou geweest zijn... I know, I'm a nerd...)

totaal: 3,25 euro

4:


- lottospelletje van Dick Bruna (viel hier goed in de smaak)
- puzzels van Dick Bruna (er ontbreekt 1 puzzel, op zich niet erg, ware het niet dat ze de verkeerde doorstreept hebben, en daar krijg ik het dus van eh...)
- 5 kinderboekjes

totaal: 4,5 euro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten