08 oktober 2012

blogverjaardag = cadeautjestijd!

Het is bijna zover, mensen... Op 22 oktober bestaat mijn blog 1 jaar! En wat is dat snel gegaan! Ik hou echt ontzettend van bloggen (maar doe het nog veel te weinig naar mijn zin, dus een effortke voor het tweede jaar!) en vind het de ideale motivatie om te naaien (ah ja, want je wilt toch iets hebben om te tonen eh :D ) Om dit heuglijke nieuws te vieren, ga ik natuurlijk iets weggeven! Ah ja!

Wat valt er te winnen? Een exemplaar van het mooie boek Sew Liberated, met bijhorende patronen.



Wat valt er te doen? Lid zijn of worden van mijn blog, een berichtje achter laten, eventueel wat reclame maken.

Meedoen kan tot 22 oktober, veel succes!!

42 opmerkingen:

  1. we doen graag mee Alfonsiene!
    het boekske zelf ken k (nog) niet ;-)
    ben benieuwd!
    uiteraard maken we ook nog wat reclame voor je ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hip hip hip hoera, 1 kaarsje !!!
    Ik doe graag mee met de give-away.
    Ik zet een linkje op mijn blogske.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook graag mijn kans wagen! Dat boek heb ik nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dat boek ken ik nog niet maar zou het heel graag leren kennen! (vind de kaft er al tof uit zien!) Ik doe dus graag mee! En natuurlijk heb ik ook reclame gemaakt op mijn blog :-)

    http://tantejannie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat met je blogverjaardag! Het boekje ken ik ook niet en ben eigenlijk wel nieuwsgierig ;-). Ik doe dus graag mee met je give-away en maak ook wat reclame op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hieperdepiep met de blogverjaardag! ik doe mee! want naaiboeken, die heb je nooit teveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah volgen, dat deed ik al, en winnen, dat wil ik ook wel! Alvast een gelukkige blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je blogverjaardag ! Ik kom graag meelezen hoor ;-) En ik doe graag mee met je give away ... een nieuw inspiratieboek, altijd fijn he !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met de blogverjaardag :-)
    Ik doe graag mee voor deze give-away.
    Volger ben ik al en ik zal een linkje plaatsen op mijn give-away pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Ik geloof dat ik ook ergens in oktober mijn blogverjaardag vier. leuke give-away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat! Ik doe ook graag mee, ben nl. zelf jarig rond die tijd, dus zou voor mij ook een verjaardagscadeautje zijn :-).
    Ik volgde al.. maar heb me nu dan maar officieel lid gemaakt van je blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik doe zeker mee, wat een leuk boek.
    Eb op naar het volgende blogjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat enne ik doe graag mee! Ik zal ook zorgen voor wat reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je blog verjaardag en ik doe graag mee , leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met de nakende Blogverjaardag. Zo'n super give-away laat ik niet aan mij voorbijgaan, dus ik doe graag mee. Ik ben reeds volger en plaats een link op mijn blog.
    Ook ik heb momenteel een give-away lopen, mocht je zin hebben.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je bijna-verjaardag! Ik doe graag mee met je give-away en plaatsvdadelijk wat reclame op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik waag ook mijn kansje! En proficiat met je één-jaar-blogmadam zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkige bijna 1 jarige! :D

    Ik doe graag graag mee!, zal hier sebiet ook eens een give away doen se :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn blog bestaat op 14 oktober 1 jaar... Proficiat met je blogverjaardag!!!
    Ik ben ook wel benieuwd naar dat boek!! Ziet er een interessante uit!!!
    Op mijn blog loopt ook een give-away en misschien heeft hier ook iemand interesse in de Kerstswapplus... meer info op mijn blog hoemmelke.blogspot.com
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk leuk, ik doe alvast mee en maak wat reclame op mijn blog (weer een volgertje bij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh, wat een leuke give-away. Ik ken het boekje niet, maar ben altijd te vinden voor iets nieuws!
    Ik maak ook even reclame op m'n blog www.tantannes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je bijna 1-jarig bestaan!

    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kwam hier toevallig terecht en wat een leuke blog! Wat gaat een jaar snel hé?
    Heb al veel goeds gehoord over dat boek, dat de gelukkige winnaar er maar veel leuke dingetjes mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaa met je blogverjaardag!!! Ik zet je bij mijn hippe links en natuurlijk ook bij "u wordt gevolgd"... alles op www.mamariejanne.blogspot.be

    Kom gerust een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat! Ik doe ook graag mee!
    Zal ook een linkje plaatsen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe ook mee! En ik zie mezelf al bij jouw volgers staan, dus die voorwaarde is vervuld :). Nu nog wat reclame maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met je 1 jaar bloggen! Dat boek maakt mij al een tijdje nieuwsgierig, dus ik doe graag mee... Ik zal ook wat reclame maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dikke proficiat met je blogverjaardag. Ik doe graag mee voor de give-away en plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee om je Give Away te winnen, en wat een toeval tot 22 oktober!!!
    Laat dat nu juist mijn verjaardag zijn.
    Ik zet een link op mijn Blog.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Via via kom ik op je blog, en die bestaat alweer een jaar... Gefeliciteerd!! Ik wordt snel volger want ik doe graag mee aan je giveaway!! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hiep hiep hoera!
    Ik doe mee en zet er wel een linkje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hieperdepiep hoeraaaa voor je 1e blogverjaardag!!
    Ik doe mee... en op mijn blog staat jouw blog bij "u wordt gevolgd".

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat met je blogverjaardag ! Het ziet er een tof boek uit, maar ik ding er niet naar mee, want uitleg in het Engels, dat lukt me vast nooit. Veel succes dus aan de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben net begonnen met mijn eigen blog, altijd leuk om te zien dat je na 1 jaartje al zoveel kan bereiken, proficiat hoor! En natuurlijk waag ik graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Proficiat met je bijna blogverjaardag! Leuk dat je die samen met ons wilt vieren.
    Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dit boek zou mooi staan tussen 'allemaal rokjes' en 'zo geknipt'
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 1 jaar bloggen, wat gaat het snel...
    Sinds een paar weken ook gebeten door het Blog-virus....
    Deze blogs is één van mijn vondsten die ik nu volg....

    Ik zou zelf ook graag rokje, jurkjes en hemdjes...inéén zetten... ik ben me nog aan het verdiepen.

    Maar ik zou ook blij zijn met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen