05 oktober 2012

babycadeautjes

Er werden 2 lieve babymeisjes geboren, en dat verdient een cadeautje! Bij het maken van een cadeautje voor baby Odette, kon ik mij laten gaan. De mama is een naai-buddy en houdt wel van felle kleurtjes en opvallende stofjes. Tijd om de ruimtemannetjes nog eens boven te halen :)


Het patroon komt uit een knippie, een eenvoudig overgooiertje, waar ik het beleg wat van aanpaste (lees: eenvoudiger maakte). Ik maakte het af door te zomen met fel gele biais.

Baby 2, ofte baby Yelena, vond ik iets moeilijker... De mama is een goede vriendin van me, maar heeft helemaal niks met naaien. Ik weet ook niet of ze wel van mijn stoffenkeuze zou houden... Vinden jullie het ook soms niet moeilijk om iets te maken voor iemand die zelf niet naait of geen "oooh's" en "aaah's" uitkraamt bij het zien van handgemaakte kleertjes? Ik speelde dus op veilig en kocht een setje, heel mooi, maar ook heel klassiek. Omdat ik toch nog iets persoonlijks wou geven, voegde ik er nog een geflockt bodietje aan toe. De papa is een computernerd... snappen jullie de verwijzing? :)

6 opmerkingen: