20 augustus 2014

leather sweater zonder de leather

Op 4 september verschijnt het volgende nummer van La Maison Victor. Deze keer testte ik een jongenstrui uit, de leather sweater. Het idee is dat je voor de schouderstukjes (nep)leder kan gebruiken. Daar ik zoveel mogelijk probeer te naaien met het gerief dat ik in huis heb, gebruikte ik boordstof in de plaats van leder. Voici le résultat:



stof: In den Beer
boordstof: weet ik niet meer, maar ik zou hem toch niet aanraden, want hij pluist vreselijk na 1 wasbeurt!


12 opmerkingen:

  1. Oh, mooi zeg! Ik zit al een tijd met zoiets in mijn hoofd, dus dat komt als geroepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is heel mooi, ik zie het al zitten om het zelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder leather vind ik het zelfs nog veel cooler!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Net toen ik dacht, misschien kan ik eens een sweater maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe trui hoor maar wat moet je doen om te testen voor LMV?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was er vanaf het begin bij, maar ik denk dat er in het tijdschrift een link staat om je ook te registreren als extra patroontester.

      Verwijderen
  6. Haha, ik ben net dezelfde soort truien aan het maken voor mijn jongens ... ik paste gewoon een simpel truipatroon op die manier aan hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen