13 juni 2012

gewonnen en ooit gewonnen

Onlangs deed ik mee aan een leuke give away bij pretty cool stuff, een blog van een heel leuke dame die me telkens weer vrolijk maakt met haar foto's en schrijfsels. Het geschenk was een bon van 10euro die ik mocht opdoen bij Thema Company, een Hollandse webwinkel met allerlei leuke hebbedingen. Na veel wikken en wegen koos ik voor... een boek! En niet zomaar een boek, Zoons! is een vrolijke verzameling van alle dingen die een moeder zou moeten weten over haar zoon. Een soort "handleiding" dus, maar vanuit een heel grappige ooghoek.


En dan won ik nog iets... al een hele tijd geleden... wel al zes maand geleden of zo... maar vergat erover te bloggen... *schaamrood op de wangen*. Ergens is februari won ik namelijk dit mooie speldenboekje bij Spiegelstiksels...


En nu denkt die waarschijnlijk dat ik heel erg ondankbaar ben omdat ik mijn prijs niet blogde... maar dat is echt niet zo! Gewoon heel erg vergeetachtig...


3 opmerkingen:

  1. Oh leuk zeg, zo maar iets mogen kiezen uit een webwinkel! En die speldenboekjes zijn echt mooi é!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, dat boek klint leuk!!!
    Veel leesgenot!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen