16 januari 2012

module bloes/jurk: bloes

Zoals de titel al aangeeft, zit ik op naailes in de bloes/jurk module. En die bloes, die is al een tijdje af (al lieten de knopen wel heel lang op zich wachten...). Het patroon komt uit een burda, ik denk van 2008. Ik moet er echt eens de gewoonte van maken om dat op te schrijven. De stof komt van een grote lap die mijn moeder nog liggen had (en waarvan ze begot niemer weet vanwaar hij komt). De knopen zijn trouwens ook van mijn moeder, van een oude peignoir.




Aan de jurk ben ik nog niet begonnen omdat ik zoals gewoonte weer 35 andere dingen tussendoor wil doen. Ik denk dat mijn naaijuf wat nerveus aan het worden is...

1 opmerking:

  1. waw, wat een klasse! ben k stiekem jaloers op, mensen die "naailes" volgen & toveren met patronen ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen