06 november 2011

klantenkaartzakje

Ik zag op het net al een paar keer de business card holder opduiken. Ik maakte er mijn eigen versie van: een velcro ipv knoop + lus, stof in 1 stuk ipv de binnenste flappen apart, en ook een stuk groter (want niet al mijn klantenkaarten zijn business kaart formaat).




De stof is van Petit Pan, Galaxy. Ik ben echt stapelzot van dit stofje! Ik was eerst van plan om er een rokje mee te maken, maar eigenlijk vind ik ze meer geschikt voor "gebruiksvoorwerpen".
Met die velcro heb ik wel gesukkeld. Het is er die je moet kleven, maar ze kleeft niet hard genoeg, dus wou ik ze nog eens extra aannaaien. Slecht idee dus... Heel mijn machinenaald onder de lijm (grrr). Dan maar met de hand geprobeerd: zelfde probleem. Uiteindelijk heb ik er de tube Velpon maar bijgehaald om het wat extra stevig vast te lijmen. En tot nu toe blijft het plakken... fingers crossed...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten